Äntligen fredag!

Hejj!
Äntligen fredag, right?! Skönt som fan säger jag.
Vi var ju i skolan, men dum som jag är glömde jag gympakläder, haha! Så jag och Mulle fick gå runt Trekantssjön istället för att springa som dom andra! Jag kommer inte riktigt ihåg vilka ämnen vi hade, men efter skolan så tyckte jag att jag skulle släpa Mulle med mig till stan! Det tog ett tag att komma iväg, vi umgicks en stund (underdrift!) med Fritte och hennes pojkvän Tobbzz och dessutom en annan kille som jag inte har en aning om vad han heter! Hehe...
Väl i stan så var det varierande väder, ena stunden typ sol och så plötsligt regn! Vi gick in i massa olika affärer och avslutade med en milkshake och en Cornetto-glass på Donken. Nice!
Nu ska jag leva livet på internet, bland annat läsa Kenzas blogg och se hur mycket TH hon snackar! ;)
Puss på alla!


Kärlek, i mängder. <333

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Bill Kaulitz är snyggggggg <3 XD

2009-08-22 @ 12:58:38
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0