Redigerardrottningen, eller inte

Hej hallå!
Sitter just nu och försöker redigera en bild, gissa om jag suger på det!! Haha, jag är fett dålig!! Måste få lite hjälp med photoshop och sådant snart av kunnigt folk :)
Kören idag var väldigt kort, men vi tog Oh happy day ändå, det var roligt! Efteråt blev det glass med hallon och grädde, muuums!!! Och sen massa snack innan vi vandrade hemåt! Mirre och jag hittade på en skum reklam eller något... det var riktigt kul!
Herre min gud, hur dålig får man bli på att redigera? Men men, jag lär mig!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Vad har du för photoshop? :)

2009-05-29 @ 07:36:05
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0