Plus och Minus...

Gissa vaaad!!!!
Jag fick nästan VG på mitt nationella prov i matte!!! Helt otroligt!!!
Och så den dåliga nyheten.
Jag har sänkt mig rejält i engelska... har VG i slutbetyg nu, och visst, det är inget fel med det, förutom att det kan kännas jobbigt att sänka från MVG, men själv grejen är att jag inte kommer läsa mer engelska nu... har ju inte valt det eftersom Islandshäst inte ingick när Engelska B var med i alternativen... ska ju läsa Hund, Islandshäst och Matte B. Helvete.
Bara för att jag är i en sån dålig stämning ska det även vara fan omöjligt att hitta förbannad fakta om Irland...
Nej nu hatar jag allt. Jag pallar inte skriva mer...

xoxo *depressed*
Linnea


Tur att jag älskar er. <3

Kommentarer
Postat av: Mullis

Du vet att du kunde gjort ett eget block O_o typ Isisar, Matte B och Engelska B ? ^^ xD

2009-05-29 @ 19:45:00
URL: http://jossmemascara.blogg.se/
Postat av: Doddo

Varför söker du fakta om Irland? Vad vill du veta? :) Kram <3

2009-05-31 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0