Ännu en onsdag

Sitter i skolan, har precis käkat och nu har vi sjuukt lång håltimme! Till tjugo i tre... vi planerade att dra till stan ett tag, men ångrade oss och nu sitter vi i datasalen och... tråkar...
Tisdag: Kör, men jag somnade hemma, och då ringde Mirre halv sju. Jag var typ helt yrvaken och undrade vad klockan var... när jag kommit till Lagergrens väg så kom 815c och då klev jag på den, helt impulsivt haha!
Efter det så fick mitt favoritband några elaka kommentarer, men... jag låtsades inte höra, jag älskar Tokio Hotel, oavsett vad andra tycker! <3 mötte sedan Doddo vid bussen och lämnade den nya sången till henne! :)
Idag: Vi hade nationella i matte, och faan, jag är inte bra, men svarade på typ alla frågor, och till och med på MVGfrågan, där man kan visa MVGkvalité... tror dock inte att ett MVG är direkt i min grad på matte... hehe... och just nu så ska jag snart gå in på lite olika sajter och leva loppan... haha... skriver mera ikväll!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0