Fredag - en till resumé, av Axevalla och lite annat!

Hej där!
Varför jag inte varit aktiv på min blogg dom senaste dagarna är för att jag hållit till i Axevalla och på Uddetorp och på ett vandrarhem i Skara! :) det var kanonkul, så här kommer en snabbförklaring om dagarna som gått!
Onsdagkvällen: Vi skulle sova i skolan, för bussen gick 05.30 från skolan, smartare att sova där, så efter en liten handling och en tur på båtmässan åkte vi dit och anlände runt niotiden på kvällen! Vi körde lite fotografering i bara sovkläder, och sen fixade vi det sista innan vi sov. Och sen så kunde vi inte sova, det fanns mycket kul att snacka om, så vi höll på och köra lite Sanning och Konsekvens, men sen somnade Malin och Becka, då snackade vi andra lite till. Sen gick även Tebbi och la sig, så Mulle och jag fortsatte snacket! Och det var mycket roligt ska jag säga!!
Torsdag: Vaknade runt fem och herregud, så trött jag var! Men, upp skulle vi, och sen packade hela klassen in sig i en buss där det stod Svenska Nöjesresor på sidorna, och så bar det av till äventyret i Axevalla! Det första vi fick föra när vi kom dit, och vi var lite sena, var att höra lite om olika travsaker och fråga frågor. Sen gick vi runt och självklart hade alla utom jag med sig en kamera, och det blev massor av fina foton!! Sen blev det lunch, och sen även bort till typ Naturbruksgymnasiet Uddetorp, för en rundvandring där och en liten koll på en privat hopplektion, fina hästar! :) sedan blev vi bjudna på middag på Uddetorp och sen åkte vi hemåt till vandrarhemmet! Väl där packade vi upp och bäddade, och sen drog vi till Willy:s hela bunten och köpte godis/chips/läsk och sen hade Tebbi och jag chipsparty med Sanning och Konsekvens på ett av rummen, och övrigt folk kom och gick! Det blev många nya upptäckter ;)
Idag: Vaknade runt halv åtta och käkade frukost, sen så packade vi och städade, vårt rum svämmade över för att Josefin råkade välta ut vår mopphink, haha! Så det tog ett tag. Vid halv tio gick bussen från vandrarhemmet och bort till självaste Axevalla, där vi kollade (och såklart fotade) travprov med några läckra hingstar! Sen blev det lunch och lunchrast i två timmar typ, och då gick vi runt och jag hittade en häst som tyckte väldigt mycket om mig! :) vid två så försvann alla in i stallet för att höra vilka som gick vidare på travprovet, och alla utom en gick vidare! Lilla fina Olympic As fick inte vandra in i stamboken :( han som var så snygg! Sen blev det fika, och sen drog vi hemåt, och hemresan kändes lite kortare! Fast mycket med högljudd :) och nu sitter jag här, i köket framför datorn och dricker lite Cola! Om jag orkar skriver jag mer imorgon!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag undrade just varför då inte hade bloggat! Men vad kul att åka iväg med klassen! Värsta klassresan! :)

2009-03-06 @ 22:24:05
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: Mulle

Haha x'D Jag stod längst fram men hörde ändå inte om han sa att Olympic blev godkänd. :S Puss på dig <3

2009-03-07 @ 13:39:08
URL: http://jossmemascara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0