Hemma hos farfar

Hejj.
Fick låna datan ett tag, här hos farfar!
Vi har käkat mycket och jag är mätt som jag vet inte vad!
Idag har jag och Carro umgåtts sedan klockan halv ett, helt sjukt roligt! Me really love Carro! <3
Jag köpte sex nya pins med Tokio Hotel (såklart) och ett nytt nitarmband. Fett ballt! Jag gillar nitar.
Jag hinner inte skriva mer, vi ska drinka lite och så, kolla sport, roligt! :)
Nu plingar deras skumma klocka...
Haha, men snart skaaa jag köpa den där tröjan OCH massa härliga skivor! Underbart! Snart har jag sommarjobb också... 4 600 pix får jag för det! Extremt bra.
Nu ska jag stänga av datan. Take care.

xoxo
Linnea





Jag och familjemedlemmar så som mamma och brorsan. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihih sööt! <3

2009-07-10 @ 23:20:28
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0