16/1-2009

Så sitter man på en håltimme nu. Herregud! Och det har gått typ en timme, vilket betyder att vi har... en halvtimme kvar! Herregud säger jag igen... haha!
Idag har det hänt mycket, bland annat har vi tränat på hästens anatomi till provet på onsdag, och jag som aldrig kunnat något förut kan allt nu!! Sen har vi ritat ner hela tavlan i sal 1! Hur kul som helst!! Och nu sitter Tebbi och Mulle och snackar om Jims död på Ghost Whisper... och hur ledsna dom blev :)
Jag får väl se om jag hinner skriva, ska till stan med Tebbi efter det här, och det är lixom fredag, ofta att man sitter inne hela tiden ;) neej jag tror inte att det blir något fest, men annat än datan ska jag väl hinna med :'3
Allt detta betyder, jag skriver senare om jag får tid!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: Klart jag kan fixa din design sötnos! Jag skickade sms till dig förut och frpgade men du kanske inte såg det.. ;)

What?! Har Jim dött?! Det var det sämsta dom har gjort på länge!

2009-01-16 @ 23:20:14
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0