Ridning snart!

Hej där!
Sitter och kollar på The Hills just nu, samtidigt som jag käkar en macka och kollar igenom mina läxor till imorgon, vi har Reptil-läxförhör och det är några papper på vad man ska kunna haha :)
Idag snackade jag med Ika, och hon och Fia hade sett en rolig typ som sprang på TC, hahahaha!! Väldigt roligt var det att höra om! :)
Förresten så håller jag på och drogar Björn Gustafsson från tidningsuppslaget ur KING som jag köpte för 59 pix!! Han är för skön alltså, så himla rolig!! Och bilderna var ju sjukt härliga!!
Nu måste jag äta mat, så hinner inte blogga mer just nu, kanske inte ikväll heller, måste sova, håller typ på att bli sjuk för jag sover för lite haha!

xoxo
Linnea


Världens skönaste komiker!! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Du sover mer än ngn annan som jag känner! Hahahah! <3

2009-02-12 @ 19:32:25
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0