En ny kusin till världen!!

Inatt föddes min lilla kusin nummer två på mammas sida! Det blev en liten kille, han föddes några minuter innan tolvslaget, och jag blev väckt mitt i natten för att få veta det! Nu får lille Vidde ett syskon att leka med, fast det dröjer väl innan den lille kan leka, haha! Vi går och väntar på vad bebisen ska heta, jag är i alla fall väldigt nyfiken! Mormor kommer upp hit till Stockholm ändå från Skåne för att hälsa på sitt nya barnbarn! Så lille kusin är nu född, nio dagar före beräknad tid, och fort gick det! Bara... tre timmar!! Helt otroligt!!
Nu är jag dödshungrig, så nu ska jag gå och äta, eller... tio minuters väntan kvar!!
GRATTIS GUSTAV PÅ 14-ÅRSDAGEN i efterskott, han fyllde år igår, men det hände så mycket att jag inte hann vara inne på datorn!!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag får damp på dig snart! Nu skriver du ett blogginlägg!

2009-02-05 @ 21:25:18
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0