Djurkunskapsuppgift pågår

Nu var det ett tag sen jag bloggade, så tänkte blogga lite medan jag sitter och gör en djurkunskapsuppgift på datorn!
Jag jobbar tillsammans med två kompisar på den här uppgiften, och vi har valt djurgruppen Björnar/Halvbjörnar! Tebbi letar just nu fram fakta om Isbjörnen, och Mulle om Kattbjörnen. Själv håller jag på och kollar efter information om Tvättbjörnen! Världens söötaste lilla björn, en sån skulle man ha x)
Det är fredaag idag, och nu kom det in någon som gjorde ett kul hopp i datasalen haha! Ja, fredag ja! Det betyder att kusinerna kommer och hälsar på, mamma ska klippa lugg på Ika, och sen så ska vi se Bolt tror jag, på lördag, det ska bli väldigt intressant!! Just nu hinner jag inte blogga mer, men eftersom jag har internet hemma nu, så kommer det bloggas under kvällen, om jag hinner det vill säga ;)

xoxo
Linnea

Gud vilken söt Tvättbjörn, aiight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0