Däddi hälpt miih

Hejj.
Dålig engelska det där...
Men sant som det är sagt, pappa har fixat mitt rum idag, medan jag varit borta på ponnyridning med min lilla plutt och hans polare! Det var roligt, i början. Sedan blev det långtråkigt tyckte alla. Som tur var fanns det massa gratis saker, och sedan godisregn! Haha, vi betedde oss som små barn!
Sitter vid en egen data i mitt nyfixade rum. Datan suger. Måste köpa en egen snart, denna har bara virus i skallen!
Sorri för dålig uppdatering, men har inte orkat riktigt.
Mormor och Ulf är här också, vi ska käka hemgjorda hamburgare, fast jag lär väl få något annat, mobbad gräsätare som jag är. Teehee!
Nu ska jag loppa runt på nätet! Cya, Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0