Ännu en dag...

... och nej, jag kom inte på en bättre rubrik! Fniss!
Idag har vi haft några roliga och några tråkiga ämnen i skolan, har som vanligt dock glömt bort vilka det var!
Efter det så... åkte jag hem... och sen åkte jag och mötte Doddo på väg till kören. Det var trevligt att träffa folket på kören igen, förutom att Carro inte var där! Vi saknade dig! <3
Det var en ny tjej där som heter Hanna, henne har vi träffat förut, vi gick på Tondrillarna tillsammans under en tidsperiod.
Hon gillar också TH! Super! Fast lite rivalitet samtidigt, som alltid när jag träffar ett TH-fan... haha!
Nu ska jag kalasa på mina Djungelvrål och chilla lite, vi har inga läxor!
Visst var förra inlägget kanon! Massa Bill och Tom, härligt att det finns så mycket att gotta sig i när man snokar på nätet.
Puss!


Puss på dig snyggo! SMACK! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Dina djungelvrål har ju räckt i en vecka! :O <3

2009-08-25 @ 22:27:59
URL: http://carroand3rsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0