Tisdag

Hej och hå! Har inte orkat blogga så slarvade lite med det :) men... min helg har varit trevlig, enda nackdelen är att jag inte kommer ihåg vad jag gjorde... haha!
Men idag hade vi sovmorgon och massage på gympan, så jag och Tebbi klädde på oss dom vanliga kläderna igen, *suck*... sen blev det lite lektioner och sedan så blev det lunch, blä för den! Fanns inget att käka typ, så det var svårt... fick bli cola till, inte bra!! Sedan så var det engelska nationella prov med delen där man talar, och jag var med Becka! Det gick sådär... man blir liksom lite stel och snackar inte så bra när man blir inspelad och först får säga sitt namn! Det var nästan som en rättegång! Först satt vi i varsitt rum och förberedde oss i en kvart, sen blev vi intagna i ett annat rum tillsammans, och där hade hon en inspelningsmaskin. Då sa hon att vi skulle säga våra namn först och sedan bara börja snacka, gissa om man glömde alla ord som man satt och finurlat på innan... haha!
Sedan hade vi en fantastiskt rolig mattelektion innan dagen var slut och då följde jag med Tebbi till stallet, och det var roligt, men Lady ville inte bli min vän, absolut inte! Tebbi fick rida Rita, och jag hade ingen kör, så kunde stanna och kolla, men tyyypiskt!! Precis dagen då jag kan kolla så rider hela skocken ut!! Fan! Så jag hade ett långt telefonsamtal med Peter istället! Det var roligt! Sedan kom Tebbi tillbaka och vi sadlade av "Katla" och sedan tog vi bussen hem!
Sen så var det alldeles tomt hemma, så jag gjorde i ordning lite mat och käkade, direkt efter kom mamma och Gustav, så nu ska jag snart göra mina läxor!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0