Söndag

Hej där!
Snart dags för ny design, det känns i hela kroppen!
Har hållit hus i fjällen, i vår fjällstuga, där vi tyvärr inte har internet, och det kom upp så hastigt att jag inte hann skriva här att jag skulle iväg! Tar dagarna i korta drag:
Onsdag: Direkt efter skolan så stack jag hem och runt sex-sju tiden rullade bilen mot nya äventyr! Vi var framme klockan typ... två eller tre, och gick och la oss omedelbart.
Torsdag: Härligt med sovmorgon! Sen så gick vi ut på en härlig promenad och efter det blev det till att läsa för min del, läste ut Ronja Rövardotter som jag påbörjat tidigare samma dag, och sen så åt vi middag, sen blev det lite film och mys och sen sova.
Fredag: Sov länge! Sen åkte vi till Tandådalen för att käka lunch på en restaurang, fri tillgång på mat helt enkelt! Sjukt gott! Hem sedan, och läsa en annan bok, Bröderna Lejonhjärta, som jag avslutade samma kväll!
Lördag: Ganska tidigt gick vi upp, för att hinna med en sista promenix i skoterspåren! Vi traskade bort till Myrflodammen, fikade där, och gick hemåt igen! Det tog väl en sisådär tre-fyra timmar, och sen så städade vi lite, innan det var dags för mat, och sen mera städning, ända till klockan sju, då vi åkte därifrån för att sedan komma hem till Stockholm! Hemma runt halv två, och stupade i sängen.
Idag: Hade velat sova längre, men blev väckt, det var husvisningsdag idag! Det första huset vi kollade på var väldigt fint, det andra helt okej, och det tredje var väldigt fint det med! Sen hem och fika och prata om saken, och sen var det tid att städa mitt rum, jisses vilken storstädning! Eftersom allt såg helt åt helvete ut efter att Peter varit här, för att vi stökade ner så ofantligt mycket, så tog det ett tag! Sen blev det läxor, och sen tacos med quorn, mums! Och sen mera läxor, och sen Wipeout och nu sitter jag här, framför datan och chattar med söta Peter som jag saknar väldigt mycket!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Mullis

O_o ska ni flytta?

2009-04-20 @ 21:30:24
URL: http://mullishallonsmoothie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0